0
Кошик порожній
Ваш кошик

Гарантія та сервісне обслуговування
Докладніше
На товари в нашому магазині поширюється гарантія, яка підтверджує відсутність у товарів виробничих дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначається в описі кожного товару на нашому сайті. Будь ласка, перевірте під час отримання товару його комплектність та переконайтеся у відсутності в ньому дефектів (комплектність визначається описом виробу чи керівництвом з його експлуатації).
Чи можу я замінити або повернути товар?
Так, ви можете замінити або повернути товар протягом 14 днів після придбання. Це право гарантує вам закон «Про захист прав споживачів».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
• товар не був у вжитку та не має слідів використання: пошкрябин, відколів, потертостей та інших механічних пошкоджень;
• товар повністю укомплектований та цілісність пакування не порушено;
• збереглися всі ярлики та заводське маркування.
Тобто ви маєте право замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не влаштовує вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром чи з інших причин не може бути використаний вами за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався та якщо зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, який споживач отримав від продавця разом з купленим товаром.
У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту купівлі з проханням замінити товар, з вашої точки зору, неналежної якості, але товар відповідає критеріям товару належної якості, то за таких умов Продавець здійснює обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін чи повернення товару відбувається лише за наявності висновку/акта сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де та як можна здійснити обмін чи повернення товару?
Замінити чи повернути товар можна в нашому інтернет-магазині 5watt.ua. Для цього необхідно зв’язатися з нами будь-яким зручним для вас способом, зазначити номер замовлення чи П.І.Б. особи, на яку було оформлено замовлення.
Товар необхідно відправляти «Новою поштою». Подробиці пересилання уточнюйте в операторів нашого інтернет-магазину.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного обладнання, упакування та наявності документів, що підтверджують факт купівлі.
Обмін та сервісне обслуговування товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця в період гарантійного обслуговування за умови збереження товарного вигляду придбаного обладнання, упакування та наявності документів, що підтверджують факт купівлі.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
• порушена цілісність гарантійних пломб;
• є механічні чи інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
• порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах;
• було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт чи замінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція чи схеми товару.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні види несправностей:
• природний знос чи вичерпання ресурсу;
• випадкові пошкодження, спричинені клієнтом, чи пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (впливу рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. ін.);
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, викликані аварійним зростанням чи спаданням напруги в електромережі чи неправильним підключенням до електромережі;
• пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, чи такі, які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;
• пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.