Безкоштовно по Україні
0
Кошик порожній
Ваш кошик

Як концепція ESG пов'язана зі світлодіодним освітленням

Що таке ESG, спитаєте Ви? ESG – це екологічне, соціальне та державне управління. Сама абревіатура походить від комбінації слів «Environmental, Social and Governance». Стратегія ESG відображає те, як саме якась компанія діє щодо екологічних проблем та соціальної відповідальності. За кордоном інвестори часто беруть до уваги ESG-стратегію компанії для оцінки інвестиційного ризику, а фактори та показники ESG використовуються як інструменти для відбору інвестицій.

Якщо говорити про освітлення, то для нас найважливішою категорією буде E – екологія. Екологічні критерії можуть мати на увазі використання компанією енергії, рівень вироблених відходів, ступінь забруднення навколишнього середовища, зусилля по боротьбі за збереження природних ресурсів та ін. Настільки специфічний критерій використовується для оцінки екологічних ризиків, з якими може зіткнутися компанія, і того, як керівництво керувало, керує чи керуватиме цими ризиками. Одним словом, фактори, критерії та стратегії ESG використовуються для оцінки того, наскільки компанія піклується про навколишнє середовище та свій вплив на нього.

 

ESG-стратегія

 

 

Чому ESG є важливим для освітлювальної сфери

Здавалося б: працює собі світильник чи прожектор, виконує свою роботу якісно, ​​видимого дискомфорту нікому не завдає. Навіщо взагалі тоді замислюватися про положення концепції ESG? Невже не можна просто відповідально експлуатувати прилади освітлення і не думати ні про що зайве, як ми це робили завжди?

У побуті – мабуть, так, можна не замислюватись. Але коли йдеться не про одну людину чи домогосподарство, а про ціле виробництво, фабрику, завод, будь-яку компанію, що випускає продукцію, відкриваються зовсім нові напрями такої концепції. ESG-стратегія компанії важлива з низки причин, які ми спробуємо пояснити далі.

ESG-інвестування – це практика включення ініціатив компанії в галузі ESG до інвестиційних рішень. Оскільки споживачі та інвестори звертають дедалі більше уваги на ініціативи в галузі корпоративної відповідальності, ESG-стратегія організацій стала важливим інструментом відбору, і сьогодні часто виступає важливим чинником на етапі, коли зацікавлені сторони визначаються зі своїми інвестиційними можливостями.

У 2020 році провайдери фінансової інформації Yahoo finance навіть додали вкладку «Стійкий розвиток», яка показує ефективність ESG компанії та її порівняння з конкурентами. Ця серйозна зміна показує, наскільки важливими стають екологічні чинники для інвесторів та споживачів. І тут важливо правильно розуміти пріоритети: промисловцям без пояснень зрозуміло, що є такі фактори економії, на які вплинути надзвичайно складно, і низка речей, які здатний зробити кожен, вносячи свій посильний внесок. І далеко ходити не треба: лише встановивши на виробництві або в офісі світлодіодні лампи замість моделей розжарювання і попросивши співробітників вимикати штучне освітлення, коли воно не використовується, компанії мають десятки тисяч доларів річної економії! А в даному випадку, де економія, там і екологія, а тому – соціальна відповідальність та гарна репутація.

У результаті розробка ESG-стратегії вигідна не тільки бренду компанії та потенційним інвесторам. Вона також допомагає загалом демонструвати споживачам соціально свідомий підхід до бізнесу та корпоративні цінності. Сьогодні покупці дедалі частіше цікавляться вуглецевим слідом компанії. Забезпечення надійної ESG-стратегії допоможе як споживачам, так і інвесторам зрозуміти, що конкретна компанія прагне більш стійкого майбутнього. І, можливо, багато читачів взагалі не зрозуміють, про що тут йдеться, але будь-який маркетолог підтвердить: комерційний успіх компанії на довгій дистанції дуже сильно спирається на імідж, на створену репутацію та соціальний фактор. Маючи одного разу в житті привід прив'язатись до якогось бренду, інтернет-ресурсу чи магазину, людина не дуже часто щось змінює. Але ж такий привід треба створити!

Якщо ви є підприємцем, розробка ESG-стратегії принесе вашому бізнесу багато користі. Такі стратегії часто включають комплексні заходи оптимізації енергоспоживання, які передбачають модернізацію будівель і систем. Усе це дозволяє підприємствам знизити споживання енергії та експлуатаційні витрати. І саме через вплив освітлення на експлуатаційні витрати багато інвестиційних груп та агентств нерухомості в даний час стандартизують нормативи під світлодіодне освітлення, проводячи модернізацію своїх об'єктів.

Сьогодні існує безліч керівництв та стандартів у галузі освітлення, але саме стандарти ESG визнаються найбільш оптимальними, щоб навчитися визначати, керувати та звітувати з питань сталого розвитку, які нині мають найбільше значення для інвесторів. Деякі з них відбирають компанії саме на основі їхніх ESG-стратегій, беручи до уваги стандартизовані критерії чи «бали». Бал ризику ESG оцінює діяльність компанії з питань ESG, а також схильність та досвід щодо ризиків, пов'язаних з екологічним, соціальним та державним управлінням. Оскільки модернізація світлодіодного освітлення є надзвичайно екологічним рішенням, цей тип проекту став стандартом і одним з перших кроків у розробці та підтримці надійної ESG-стратегії.

 

Якісне світлодіодне освітлення

 

 

ESG-стратегії та світлодіодне освітлення

Багато компаній роблять кроки до досягнення більш соціально та екологічно свідомого майбутнього. І починають вони з проектів світлодіодного освітлення. Чому? Та тому що переведення внутрішнього та зовнішнього освітлення компанії на світлодіодні лампи та LED-світильники – це дуже просте, дешеве, швидке та дуже екологічне рішення. Перейшовши на напівпровідники, компанія може:

– скоротити експлуатаційні та енергетичні витрати;

– переробляти світлодіодну продукцію та матеріали;

– зменшити вуглецевий слід.

Модернізація світлодіодного освітлення, значно впливаючи на споживання енергії, знижує не тільки експлуатаційні витрати, але й витрати на технічне обслуговування. Світлодіоди – це екологічно чистий варіант: перехід на них дозволяє компаніям скоротити загальне споживання кВт/год, що знижує загальні викиди CO2.

Наведемо кілька прикладів того, як зарубіжні компанії з різних галузей промисловості включили світлодіодне освітлення до своїх стратегій ESG.

  1. У 2020 році компанія Physicians Realty Trust (інвестиційний фонд у сфері охорони здоров'я) завершила модернізацію внутрішніх світлодіодних світильників на площі понад 290 тисяч кв. метрів (у лікарнях), щоб підвищити ефективність своєї ESG-програми. Загальна вартість модернізації становила $1,1 млн, а середній термін окупності – 4,1 роки. Ця ініціатива також дозволить заощадити 2,3 млн. доларів на комунальних послугах протягом наступних десяти років і 3,1 млн. кВт/год на рік. Крім того, LED-лампи та якісні стельові світильники забезпечили ідеальну обстановку для пацієнтів у палатах.
  1. WPT, промисловий інвестиційний фонд нерухомості, включив повну модернізацію світлодіодного освітлення у ESG-стратегію 2020 року. Вони завершили модернізацію світлодіодами будівлі площею 140 тисяч кв. метрів у штаті Джорджія, щоб продемонструвати свою незмінну відданість принципам сталого розвитку. Комплексна модернізація освітлення не лише покращила комфорт людей, але й призвела до річної економії енергії на 18,4% з моменту встановлення. З 2018 року компанія WPT використовує світлодіодне освітлення у 100% проектів, а 88% усього їх портфоліо включає високоефективне напівпровідникове освітлення.
  2. У 2019 році компанія ICON, яка займається організацією клінічних досліджень, завершила модернізацію освітлення у Дубліні в рамках ініціативи ESG, що сприяло досягненню мети скорочення споживання кВт/год на 20%.

Неважко помітити, що сучасне світлодіодне обладнання – це ключ не лише до життєвого комфорту, але й до успіху у різних сферах бізнесу. Ще більше економії така техніка здатна приносити у комбінації з різними датчиками та реле, але їхнє використання не завжди технічно виправдане. А ось що в пошані сьогодні в усіх – так це зрозуміла, прозора та передбачувана політика дотримання екотрендів. Для галузі штучного освітлення важливим маркером став саме ESG як простий і комплексний метод оцінки діяльності компанії будь-якого профілю. І хоча для пересічного покупця усе це сьогодні лише порожній звук, усі загальносвітові тенденції показують, що майбутнє саме за таким способом класифікації комерційних проектів. А тому Україні, яка стрімко рухається у європейському напрямку, вкрай важливо бути на одній хвилі з тими,кого ми повинні зацікавити, щоб їхні інвестиції допомагали відновленню та розвитку країни.